2013.11.03.
20:05

Írta: Zinjin

Jó magaviselet

Ideje egy kis tervezést belevinni az edzésbe, de mielőtt belekezdek tisztelettel jelentem, az első heti insanity hiánytalanul teljesítve. Jövő héttől indul mellette a jó magaviselet program, amit aszerint raktam össze hogy milyen az adott napi időbeosztásom. Hetente ciklizált edzés

H -nyak/pihi
K- húzódzkodás+guggolás
Sz-alkar/pihi
Cs-vádli/pihi
P-Híd+Fekvő kézállásban
Sz-kézállás gyakorlás/pihi
V-Pihi

Elég sok pihenőt iktatok be az edzésbe, ami tőlem szokatlan, de nem vagyok versenysportoló hogy insanity mellett mondjuk egy veterán edzéstervet kivitelezni tudjak rendesen. Szóval marad ez!

Ami a lépéseket és a számokat illeti, úgy állítottam be őket hogy meg tudjam csinálni őket hatalmas erőlködés nélkül, de a teljesítő képesség határán legyenek nehézségben és mennyiségben. Meg persze szerencsére túl sok időt sem rabol el tőlem :) Napi 1 órát fogok kb edzésre szánni naponta átlagosan, szerintem tartható! :D

Ami azt illeti, A4-es papírra ebből is csináltam magamnak insanityhez hasonló "naptáracskát" hogy tudjam követni hol járok, mit hagytam ki és mit nem. Ami azt illeti, insanitynél ez a legnagyobb motivációm hogy megcsináljam, mármint hogy ne maradjon ki napom :D Reméljük itt is bevállik!


Ami a kajálást illeti... igyekszem visszavenni CH-ból, sikerül amennyire sikerül, piszok nehéz tömegelésről visszaállni mivel konstans éhes vagyok ilyenkor :D No pain no gain, mert megéri! 

Szólj hozzá!

Címkék: edzésterv fegyencedzés jó magaviselet

A bejegyzés trackback címe:

https://zinjin.blog.hu/api/trackback/id/tr95613241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása