2013.05.31.
08:36

Írta: Zinjin

insanity reloaded- fit test DAY 1.+ Plyometric cardio circuit

Switch kicks  160db (korábban: 158)

Power jack 65db (korábban:67)

power knees 106db (korábban: 102)

power jump  70db (korábban: 83)

globe jump  12db (korábban: 17)

suicide jump  22db (korábban: 20)

pushup jack  38db (korábban: 25)

Low plank oblique  80db (korábban: 100) 

A legutóbbi fit test teljesítményemhez képest néhány helyen fejlődtem, viszont sok helyen visszaesett a teljesítmény :( Hát sajnos ilyen sokat számít az hogy egy árva kardiót edzést sem csináltam már lassan 1 hónapja, ahhoz képest viszont szerintem nem rossz :) a Pushup jackes fejlődésnek nagyon örülök, mert korábban mindig annál szenvedtem a legjobban, most viszont talán még kicsit több is kifért volna hogyha nagyon akarom ( de hát nem akartam szóval most csak ennyi :) Hagyni kell legközelebbre is rekordot hogy megtudjam dönteni :P)

Fit test után annyira felpörögtem hogy letoltam a holnapi edzést is :) Ne vesztegessük az időt !

2 komment

Címkék: insanity fit test

A bejegyzés trackback címe:

https://zinjin.blog.hu/api/trackback/id/tr605337024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisKat 2013.06.25. 14:43:23

Ismered ezt az oldalt? www.facebook.com/pages/BUCI/214288422044180?fref=ts - Insanity étkezéshez találsz recepteket.

Zinjin 2013.06.27. 22:45:43

Az oldalt még eddig nem ismertem, új receptek mindig jól jönnek :) Köszi
süti beállítások módosítása