2013.12.07.
21:25

Írta: Zinjin

ami a kondit illeti

A bérletet megvettem, első edzés nap lement csütörtökön, kedden nem edzettem mert konkrétan olyat lábaztam hogy járni alig bírtam :) Ma pedig zárva volt a kondi mire odaértem, szóval rögtönzés képpen egy kis itthoni calisthenicsel pótolunk. 

Tetszik a kondi, jó meleg van és van szabad falfelület is, ami itthonról nem igazán mondható el :D Viszont enyhén szólva is irritáló hogy állandóan várni kell a "gépekre" , vagy inkább a keretekre. Majd visszarázódok, de ez a kondis etikett nem kedvencem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zinjin.blog.hu/api/trackback/id/tr795680760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása