2013.10.28.
08:13

Írta: Zinjin

Újra meg újra

lassan  3 hónap eltelt a " tömegelés" időszakból, az eredmény szemmel látható és mérleggel mérhető.
Jelenleg 74 kg vagyok.
Csinálta előtte,után és közben képeket, amikkel igazából nem vagyok elégedett, hiszen nőttem és erősödtem eléggé, de ezt nem adják vissza a képek. 

Ami azt illeti, most úgy gondolom egyenlőre elég volt a tömegelésből, karácsonyig vissza a zsír levakarásához. 
Ezzel a mai dátummal azt hiszem újra kezdem a blogot is, hiszen sokkal követhetőbbek lesznek az edzéseim mint ami az elmúlt 3 hónapban volt.

Megfogalmazott edzéscélok: Insanity-60 napos edzéscsomag végigcsinálása, ameddig jutok. + fegyenc edzésterv a könyv hátuljából. Még ebben a pillanatban amikor ezt a bejegyzést írom még nem döntöttem el.

Szóval, nyisssunk fit- testel! 
(második szám az a legutolsó fit test eredménye)

Switch kicks      170/145db (én ezt egyesével számolom)

Power jack        65/70db

power knees      105/110db

power jump        50/60db

globe jump        13/12db

suicide jump      16/25db

pushup jack       27/40db

Low plank oblique     109/100db

A jelenlegi eredmények egészen vegyesek, sajnos nem mindenhol olyanok mint ahogy én azt szerettem volna, de hát lássuk be... 3 hónap alatt egyszer mentem el futni, és azon , illetve a busz után futáson kívül más kardió nem kapott túlságosan nagy szerepet az életemben. Ebből a szempontból nézve viszont nem rossz eredmény! :D kiváncsian várom a két hét múlva következő tesztet, akkor már jobb eredményeket várok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zinjin.blog.hu/api/trackback/id/tr345602450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása