2014.07.29.
17:29

Írta: Zinjin

Vissza-vissza

Lement a sound, én meg lebetegedtem utána egy jó 2 hétre, mostmár kezdek kijönni belőle, de még nem vagyok 100%-os. 

Kicsit túl sűrűn cserélgetem az edzésterveket, de az inkább annak tudható be hogy pontosan nem tudtam eldönteni eddig mit akarok. Mostmár tudom, erőt! Csak azt. Lehetőleg persze minimális zsírfelvétellel.
Új koncepcióval áltam elő, néhány érdekes cikket elolvasva. Holtfordítók társaságának blogján olvastam egy cikket, ami a 14 tipp a sikeres évhez nevet viseli és elérhető a linkre kattintva. 

Egy mondat ragadta meg a figyelmemet : 

"Ha először erőre, majd pedig hipertrófiára edzel, mindkettőből profitálhatsz!"

Ez alapján építettem fel az új edzésfilozófiát amit követni fogok. Tulajdonképpen a lényeg annyi, hogy 4 általam kiválaszott erő elemet vegyítek egyéb gyakorlatokkal. Egy edzésnapon 2 erőelemet és hozzájuk tartozó segéd gyakorlatokat végzek. 
Erőelemeket alacsony ismétlésszámon végzem, a segéd gyakorlatokat pedig hipertrófiának megfelelőbb magasabb ismétlés számon. Végén pedig levezetés. 


Talán ez így kicsit ködös, inkább nézzük az első napomat. a gyakorlatokat párosával végeztem felváltva szuperszettben. (Hspu+1lsquat, PPu+SzűkG, Toló+Sarok).

Day 1    34 perc , 306 Kcal, 128 Avg Bpm, 165 Max Bpm,

HSPU 1x5 +2x6+1x5/szűken

1legged Squat    1x8/támasszal+2x3/+4kg bell szabadon +1x4/+4kg bell szabadon

PseudoPu 3x8

Szűk guggolás 3x30

Tolódzkodás 3x8

Egylábas sarokemelés 2x40+1x30

Szériaszámokat kicsit hasraütésszerűen határoztam meg, nagyjából ismerve a korlátaimat. Azt hiszem sikerült nagyon jól belőni őket. Ezentúl ezt tekintem alapnak. Ezekkel az ismétlés számokkal legalább 2 edzést elvégzek, utána fogom csak emelni őket minimálisan. Lassan kell békát főzni :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zinjin.blog.hu/api/trackback/id/tr936557285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása