2014.01.02.
09:23

Írta: Zinjin

Új év, régi célok

Beköszöntött 2014, az első 3 hét azzal fog telni ,hogy megszokom azt, hogy nem 2013at írok dátumozáskor :D
Ezen felül, az új év sok ember számára egy új kezdetet jelent. Új év, új én ,hallottam mostanság, (némi Kiss Ádámos poénnal kiegészítve, akit érdekel járjon utána! :D). Ami azt illeti én nem feltétlenül gondolkodom így, ugyan úgy a régi vagyok, és a céljaim sem változtak meg 2014-ben. 
       Új évi fogadalom tételéről már régen letettem, mivel úgy gondolom hogyha az ember változtatni akar, akkor azt bármikor megteheti, nem csak évente egyszer, az év első napján. Persze lélektani szempontból fontos lehet egy dátumot kitűzni ennek a célnak, hogy na akkor most eddig a pontig így élek, utána már nem. De ennek betartásához ugyan úgy akarat kell, mintha bármikor máskorra tűzné ki az ember ezt az időpontot. 

    December vége felé kicsit letértem a helyes útról, ami az edzést , és a kajálást jelenti. Köszönhetően egy remek szülinapnak ahol jártam, és persze az új év beköszöntének. Ezt kompenzálandó most egy ideig váltok straight edge- módba, tehát nem szennyezem a testemet semmi károssal (most itt igazából a péntek esti sörről mondok le). 
  Kondi bérletem le fog járni nemsokára, még gondolkodom rajta ,hogy megújítsam-e. Tény hogy tömeget sokkal jobban hozza (legalábbis gyorsabban) mint a saját testsúlyos edzés (legalábbis nekem).  Jelenleg 755 Newton a súlyom ha megengedünk egy kis kerekítést :) 

Két opciót látok magam előtt, ami legkésőbb január 7.-én eldől, hogy mit fogok kezdeni magammal. 
1. opció: váltok még 1 hónapra bérletet az edzőterembe a hidegre hivatkozva, 
2. opció: visszatérek a saját testsúlyos edzéshez, és beszerzek egy pár jó kesztyűt és melegen felöltözök és folytatom itthon az edzést.

Az insanityt terveim szerint február végén, március elején kezdem el, egészen addig egy alapozó időszak veszi kezdetét. Terveim között szerepel hogy ha a januári életmegváltó cliché kondis tömeg engedi, fussak heti 2x legalább. Továbbá hogyha inkább itthon maradok, akkor pedig tabatázni fogok. Ezalatt a kondis időszak alatt, őszínte legyek a tabatákat ellógtam, mintha bele sem írtam volna az edzésterve, és az edzés tervet is inkább csak egyfajta mintának tekintettem, hol kevesebbet, hol többet csináltam egy adott gyakorlatból, hol pedig más gyakorlattal helyettesítettem azt. 

Új év, új én, azért nézzük meg mi történt egy év alatt velem, mivel nagyjából pont egy éves ez a blog is :) (Boldog szülinapot drága blogom! :D)

Visszanézve az első bejegyzést, az akkori méreteimet nem közöltem, de ezt most pótolom.
Az első szám az a 2013 január 1.-ei. Zárójelben pedig a jelenlegi adatok.
mell:100,5 (104) cm
j. bicepsz: 34 (35,5) cm
b. bicepsz 33,5 (35,5) cm
j comb 59 (60,5) cm
b comb 57,5 (59,5) cm
has 85,5(86) cm
j. vádli 37(37) cm
b vádli: 38(37) cm
j. alkar 26,5 (28) cm
b. alkar 26,5 (27,5) cm
tömeg: 73(75,5) kg

Tehát elmondható, hogy gyarapodás történt tavaly ilyenkorhoz képest, azonban a testösszkompozíciómmal és az erőnléttemmel sokkal elégedettebb vagyok mint ahogy ez tavaly volt. De hát mohó az ember, mindig többet akar :) Remélem ezt az elégedettséget jövő ilyenkor is megtartom, sőt fokozom :)

Tehát céljaim : külsőre "fesztiváltest" kb júniusra, erőnlét: erő növelése, a lemaradt dolgok behozása. Pl 10 db teljes húzódzkodás, így rövid távon, hosszabb távon pedig dolgozni a planche, human flag, drgon flag, front lever, back lever felé. + szabad kézenállós fekvő :)

Szólj hozzá!

Címkék: új év összefoglaló 1 év

A bejegyzés trackback címe:

https://zinjin.blog.hu/api/trackback/id/tr935721024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása