2014.03.11.
16:33

Írta: Zinjin

insanity n+1

Switch kicks      190/170db (én ezt egyesével számolom)

Power jack        58/71db

power knees      110/120db

power jump        54/70db

globe jump        12/11db

suicide jump      16/20db

pushup jack       36/35db

Low plank oblique     110/120db

Megjegyzésként: első szám a mai, második az eggyel korábbi, kb novemberi eredmény.

Volt némi visszaesés, de azt betudom a 2 hónapos betegállományomnak, és hogy egy deka kardiót nem csináltam az elmúlt időben (amire büszke nem vagyok, de kifogásnak megteszi:D)

Nem fogok visszatérni full insanityre, mivel napirendem nem engedné meg amúgy sem, és szerintem én sem nagyon tolerálnám este 7kor mikor hazaesek suliból hogy még 1 órát ugráljak minden nap. Heti 2-3x nyomom, az elég is lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zinjin.blog.hu/api/trackback/id/tr235854372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása